Κάνε κλικ

Κάνε κλικ =)!!!

followers(LOVE)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

DON'T COPY

Σας παρακαλώ μην αντιγράψετε τίποτα.Δεν είναι καθόλου ωραίο!Πάω στο blog μιας φίλης μου και αυτό που είχα φτιάξει σε ένα site το έφτιαξε και εκείνη!Δεν είναι ωραίο!Με αυτό δείχνει ο καθένας ότι δεν έχει δική του προσωπικότητα και βασίζεται στον άλλο!

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ψάχνω writers

Αν θέλετε να γίνεται writer γράψτε τα παρακάτω σε σχόλιο.
~>Όνομα(πραγματικό)
~>Όνομα (Stardoll)
~>Ξέρετε να κάνετε preent screen
~>Έχετε εμπειρία σε άλλα blog,αν ναι σε ποία;;
~>email
Οι writers ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ πρέπει να είναι συνεπής και να γράφουν καθημερινά....

  • Θέλω να ξέρετε ότι άμα κάποιος writer δεν είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του θα φύγει!!
Οι κατηγορίες είναι:


Διάφορα νέα:
Εγώ.
Νέες κούκλες
FlirtyValentine

Νέα μαγαζιά

_

hotbuys

-

Κακή συμπεριφορά

maraki0206 

Προσφορές

_


make up turtials

Wendy_Gr 


Eπιλογή της ημέρας

_

Συνολάκια για non-superstars

LI-LA-LO1995


Δωρεάν

maraki0206(2) 

Ανέκδοτα

spasimo_neyron 


Άλλα πράγματα όπως η ανάρτηση μου για τα γλυπτά και τους καταράκτες κτλπ

_

ncg-cg

_


Η me-doll της εβδομάδας
_


Νικήτριες σε πασαρέλα

_


Νικήτριες σε άλλα πράγματα όπως παρτι,starmovie,stardesing(μοδα,εσωτερικό,κοσμήματα

_

~>Διαγωνισμούς μπορούν να κάνουν ΟΛΟΙ οι writers

  • Μου είναι και λίγο δύσκολο να γράφω για ΟΛΑ τα νέα εγώ...........

*Επίσης θέλω writers για άσχημα συνολάκια,και για δημιουργικές me-dolls.



Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να γίνεται και μέλη και να επισκέπτεστε καθημερινά το blog


~>Ελπίζω να δω μερικά σχόλια<~





14 σχόλια:

  1. Λοιπον ενδιαφερομε για Συνολακια για non-ss το πραγματικο μου ονομα ειναι Ευη και στο stardoll LI-LA-LO1995 το eimail μου ειναι apostevi12345@yahoo.gr ειμαι συνεπης γραφω καθε μερα για τον λογο οτι μπαινω καθε μερα ελπιζω να με κανεις γιατι το θελω παρα παρα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφερομαι για ασχημα συνολακια και δημιουργικες medolls. Στην πραγματικότητα λέγομαι Τσετσε και στο stardoll: glam_emma! Το email μου είναι cveti_lela@hotmail.com και έχω ξαναδουλεψει σε blog. Τо cosmopolitan και άλλα που δεν θυμαμε χΔ Θα ειμαι ΠΟΛΥ συνεπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ~>Όνομα(πραγματικό) Ελισάβετ
    ~>Όνομα (Stardoll) spasimo_neyron
    ~>Ξέρετε να κάνετε preent screen Ναί,ξέρω
    ~>Έχετε εμπειρία σε άλλα blog,αν ναι σε ποία;; Γράφω σε 4 blog!!
    ~>email tostardollsou@yahoo.gr
    ενδιφέρομαι για writer στα ανέκδοτα!! αν με δεχτείς απάντησε στο σχόλιο..ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ~>Όνομα(πραγματικό)Xριστινα
    ~>Όνομα (Stardoll)Wendy_Gr
    ~>Ξέρετε να κάνετε preent screen ναί ξέρω
    ~>Έχετε εμπειρία σε άλλα blog,αν ναι σε ποία???? δεν έχω γράψει πουθενα
    ~>email iouliameagaph@yahoo.com
    θα ήθελα να γράφω για make-up

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ~>Όνομα(πραγματικό):ΜΑΡΙΑ
    ~>Όνομα (Stardoll): maraki0206
    ~>Ξέρετε να κάνετε preent screen;Ναί,ξέρω
    ~>Έχετε εμπειρία σε άλλα blog,αν ναι σε ποία;Εχω εμπειρια σε αλλα blog http://stardoll-mania-for-greece.blogspot.com/
    ~>email: maraki21aek@hotmail.gr
    ~>Eνδιφέρομαι για writer Κακή συμπεριφορά και για Δωεαν πραγματα...
    Ελπιζω να με δεχτεις :) Αααα.. και εχω και καθημερινο χρονο για να ασχολουμε με το blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ~>Όνομα(πραγματικό)Βασια
    ~>Όνομα (Stardoll) FlirtyValentine
    ~>Ξέρετε να κάνετε preent screen Ναι
    ~>Έχετε εμπειρία σε άλλα blog,αν ναι σε ποία;; Ναι,εχω ενα δικο μου μπλοκ και εχω γραψει σε πολλα μπλοκ οπως το μπλοκ Stardoll In Greece (Koninalove1) και σε πολλα Αγγλικα μπλοκ.
    ~>email vasoulakiko@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία!Αλλά δεν μου είπες για πιο θέμα θες να γράφεις!

      Διαγραφή
  7. ~>Όνομα(πραγματικό)Penny
    ~>Όνομα (Stardoll)Shakira.2001
    ~>Ξέρετε να κάνετε preent screen Ναι
    ~>Έχετε εμπειρία σε άλλα blog,αν ναι σε ποία;; Ναι,εχω ενα δικο μου μπλοκ και εχω γραψει σε πολλα μπλοκ οπως το μπλοκ stardollellada.blogspot.com και σε πολλα αλλα και θεμα μακιγιαζ με κουκλες του σταρδολλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. geia sou !!! me lene lina kai sto stardoll linaGoldie6 3erw na kanw preent screen alla den exw kamia empeiria se blog!!! To e-mail mou einai sir.tasos73@yahoo.gr kai 8a h8ela na eimai sta free items omws afou einai allh 8a me euxaristouse na eimai sta hotbuys!!!!

    Yous,
    lina

    ΑπάντησηΔιαγραφή